Volleybalvereniging VVV Delta

Volleybalvereniging Delta wordt gesponsord door:



Klaverblad Verzekeringen is een landelijk opererende verzekeringsmaatschappij, gevestigd in Zoetermeer. Al sinds 1850 staat de maatschappij voor onafhankelijkheid, betrouwbaarheid en kwaliteit. Een verzekeringsmaatschappij met een rijk verleden en de blik gericht op de toekomst.

Aanbod


Klaverblad Verzekeringen heeft een breed assortiment schade- en levensverzekeringen voor particulieren en ondernemers. Voorbeelden van belangrijke verzekeringen voor particulieren uit ons assortiment zijn:
  • autoverzekering;
  • woonverzekeringen: woonhuis, inboedel en aansprakelijkheid;
  • doorlopende reisverzekering
  • uitvaartverzekering.
  • Voorbeelden van belangrijke verzekeringen die we voor ondernemers aanbieden:
  • arbeidsongeschiktheidsverzekering;
  • verzekeringspakketten voor MKB en voor agrarische bedrijven.

  • Klaverblad Verzekeringen wil zekerheid bieden en een goede service verlenen. Dit voor een zo aantrekkelijk mogelijke premie, met een ruime dekking. De belangen van de verzekerden staan voorop.

    Meer informatie over onze autoverzekering, woonhuisverzekering en alle andere verzekeringen is te vinden op www.klaverblad.nl.

    Betrouwbaar en degelijk


    Klaverblad Verzekeringen ziet zichzelf als een betrouwbare en degelijke partij en is daarom sponsor geworden van volleybalvereniging Delta: een vereniging met een betrouwbare en degelijke uitstraling.

    Nu ook: een gewoon goede reisverzekering


    Klaverblad heeft in mei een nieuwe verzekering geïntroduceerd: de Doorlopende reisverzekering. Als mensen op vakantie gaan, dan krijgen ze soms te maken met onverwacht hoge kosten. Vooral medische kosten in het buitenland vallen vaak hoger uit dan mensen verwachten. En dit terwijl deze kosten vaak niet vergoed worden door de zorgverzekering. Klaverblad wil ervoor zorgen dat mensen zich ook in het buitenland goed kunnen verzekeren. Daarom kan de reisverzekering aangepast worden aan de persoonlijke situatie en wensen van de klant. Om ervoor te zorgen dat iedereen op vakantie snel en goed geholpen wordt, werkt Klaverblad samen met de alarmcentrale SOS International. Deze alarmcentrale is dag en nacht bereikbaar.

    Reclamecampagne Klaverblad Verzekeringen


    Vanaf maandag 5 januari is er weer een nieuwe Klaverblad-commercial te zien op televisie. In deze commercial zijn twee verkopers bij de Klaverbladdirectie ‘op bezoek’ om een telefonisch keuzemenu te introduceren. Ze pakken het serieus aan. Op tafel hebben ze een speaker gezet, waaruit een vriendelijke telefoonstem komt, die zegt: “Om u beter van dienst te zijn, volgt nu een keuzemenu. Heeft u een deuk, toets 1. Heeft u een kras, toets 2…”. Dan zet de mannelijker verkoper de speaker uit en begint de ‘voordelen’ van een keuzemenu uit te leggen. Zijn vrouwelijke collega doet er nog een schepje bovenop en verkondigt dat Klaverblad hiermee “in één beweging alle telefonistes eruit kan knikkeren.” U raadt al wie er nu zelf snel uitgeknikkerd worden…

    De grondgedachte van de campagne is: Klaverblad Verzekeringen blijft altijd gewoon goed verzekeren. Dat doet de maatschappij al zolang zij bestaat en dat wil zij blijven doen. Volgens Klaverblad Verzekeringen is dat tegenwoordig best bijzonder. De themazin van de commercials is dan ook: “Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder.”